Bollywood danslessen

Taking Bollywood home

Voel je méér dan een Indiase Filmster

Al 23 jaar is Dansschool Ghoenghroe ki Pukar de medaillondrager in Bollywood danslessen, workshops, toneel, foto shoots, video shoots, modeshows, life style, gentleman-and lady styling, en coaching. De Bollywood danslessen onderscheidt zich van andere Bollywood dansscholen, doordat les wordt gegeven op originele choreografie en niet gekopieerd van de films.
Daarnaast is het beleid dat wij in de danslessen, waarde en normen van het cultuur meegeven, respect voor elkaar en Moeder Aarde integreren en door speciale gedichten en serenades, liefde en zorg naar de ouders toe impliceren.

Naast uniek gechoreografeerde danspasjes worden er ook lessen in de Indologie, handgebaren, oog- hoofd- en nekbewegingen gegeven. De leerlingen leren de disciplines in dans, maar ook om deze toe te passen in het dagelijks leven.
2 keer in het jaar kunnen de leerlingen van niveau 4 examens afleggen afgerond met een certificaat.

Ouderavonden en open dagen worden 4 x per jaar georganiseerd.
Van ieder leerling wordt apart een dossier van zijn of haar ontwikkelingen bij gehouden en wordt deze indien nodig met de ouders of verzorgers besproken.
Iedere dansles wordt gefilmd en doorgestuurd naar ouders om zo transparant mogelijk te zijn betreffende de inhoud van de lessen om zo de ontwikkelingen van de leerling te blijven volgen.

Ghoenghroe ki Pukar probeert door middel van haar danslessen een ieder die dat wil, jong of oud, de gelegenheid te geven op zijn of haar manier deel te kunnen uitmaken van de Bollywood-scene op een niveau dat in Nederland nog niet herkenbaar is.

Vraag een proefles aanRooster en prijzen