Zumba

ZumbaBolly® Fitness

Herkent u dat? Eigenlijk wilt u al zo lang afvallen, maar een les duurt zo lang dat je om de haverklap op de klok kijkt wanneer het nu toch is afgelopen.....
Wilt u liever niet dat uw gratie, elegantie maar ook uw kracht op een vrolijke manier de stralende middelpunt is, terwijl u bezig bent met afvallen?
De lessen zijn zo leuk en afwisselend, dat het voorbij is voordat u er erg in heeft!

Fitness heeft een saai imago: al zwetend je conditie verbeteren door middel van toestellen. Dit is totaal wat anders! Voelt u zich dynamisch, sexy, krachtig en gezond met een lach!
ZumbaBolly® Fitness is een fitnessprogramma gebaseerd op Aziatische dans.
Bij ZumbaBolly® Fitness doe je fitness-oefeningen op muziek vergelijkbaar met aerobics, maar je leert op een zeer sierlijke manier bewegen en ondertussen óók je calorieën te verbranden, ZumbaBolly® Fitness is een officieel geregistreerd programma met gecertificeerde instructeurs.
De effectiviteit van ZumbBolly® Fitness is bewezen door een onafhankelijke universiteit. Uit het onderzoek is gebleken dat u met ZumbaBolly® Fitness tot 1000 calorieën per uur verbrandt.

Lesgeld ZumbaBolly® Fitness

Per maand
€ 30,-

Per maand met Ooievaarspas

Per maand met Ooievaarspas tot 18 jaar
€ 5,-

Het lesgeld wordt per kwartaal voldaan.

Lestijden ZumbaBolly® Fitness

Zondag 40 t/m 60 jaar
Televisiestraat 240 Den Haag
13:00 – 15:00 uur

Zondag 5 t/m 12 jaar
Televisiestraat 240 Den Haag
15:00 – 16:00 uur

Neem voldoende water mee!
De enige manier om te ervaren wat ZumbaBolly® Fitness voor U kan betekenen is gewoon meedoen.