Bollywood Workshops

BOLLYWOOD DANSWORKSHOP

Heeft u een beste vriend of vriendin die gaat trouwen en u wilt een origineel cadeau geven?
Bollywood dansen voor uw vrijgezellenfeest!
Heeft u een verjaardag of wilt u uw gasten verassen met een zeer unieke beleving?
Waar wacht u dan nog op? Bollywood workshop voor uw gasten op uw feestje!
Heeft u op uw afdeling iets te organiseren en u weet niets gezelligs te verzinnen?
Bollywood dansen voor uw teambuilding's feestje brengt iedereen in hogere sferen, garantie voor een hogere productiviteit!

Bollywood dans is ontstaan vanuit de Indiase Bollywoodfilms. Deze dansstijl kent invloeden vanuit het klassieke Indiase dans, Streetdance, Bhaitak Ghana Afrikaanse dans, Salsa, Merengue, Buikdans, Bubbeling, Hip Hop, Ballroom dance etc.
Hierdoor ontstaat een gracieuze stijl, waarbij de Indiase invloeden zichtbaar zijn.

Het unieke van deze Bollywood dansstijl is het vertellen van een verhaal, waarbij expressie, mimiek en dansen vanuit het hart belangrijk zijn. Aan het einde van de workshop wordt de groep in tweeën gesplitst en geven de groepen elkaar een show.
Maar wacht!
Niet voordat er natuurlijk een battle heeft plaatsgevonden wie de heupen het beste kan roteren!

WAT KAN JE IN DE WORKSHOP VERWACHTEN

Een onvergetelijke ervaring met uw Bollywood dansworkshop! Veel plezier, dynamiek, heupen-, schouders-, hoofd-, en vingerbewegingen, leuke choreografiën, dansen met attributen… ontspanning en gezelligheid op de hoogste niveau! Zie onze referenties en foto's!

DANS LOKATIE BOLLYWOOD WORKSHOP
Televisiestraat 240 2525 LV Den Haag, Zuid Holland
Datum en tijden zijn in overleg met u.

MINIMUM AANTAL DEELNEMERS: 8 personen. Bent u met minder dan 7 deelnemers? Belt u even op om samen te kijken wat we voor u kunnen doen.

Prijzen:

Pakket A
BOLLYWOODPAKKET:

Workshop Bollywooddans met hennatatoeage per middag 1½ uur

incl. BTW €215,25

Pakket B
GLAMOURPAKKET:

Workshop Bollywooddans met een welkomst drankje en hapje met Indiase danskleding incl. de gelegenheid om uw eigen fotoshoot te hebben 2 uur

incl. BTW €360,05

Pakket C
BOLLYWOOD DE LA LUXE:

MET groepskorting ten behoeve van verjaardag en vrijgezellenfeest Workshop Bollywood glamour , afgesloten met exclusieve showkostuums met sieraden, make-up en een eigen fotoshoot met hapje met drankje 3 uur korting €25,-