Events

Wilt u een belevenis in ongekende Bollywoodsferen proeven tijdens uw bedrijfsfeest/evenement of beurs, dit zijn oa onze diensten:

- Indiase welkom en erehaag met gastvrouwen en heren verkleed in Indiase showkostuums bij binnenkomst van uw gasten. De kostuums die in deze worden gebruikt variëren van €1500,- tot €3000,-.
- Verhuur van Indiase decoratie, zoals geïmpregneerde Indiase doeken en beelden ter aankleding van de locatie waarin uw gasten zich begeven.

-Indiase Bollywood stilleven van levende poppen op verhogingen met verrassingselementen voor het publiek

- Workshops

- Optredens

- Fotoshoots met Indiase klederdracht

- Videoshoots waarin je even de hele of heldin in een Bollywood film mag zijn

- Modeshows

- Lezingen

Voor de productiechef en coördinator is het belangrijk te weten dat als onze groep dansers en gastvrouwen/heren arriveren, zij instructies hebben om verkleed in showkostuum, opgemaakt en gekapt te komen. Zij hebben geen kleedkamer en of extra ruimte/begeleiding nodig. Ook zijn er in de reglementen van hun training opgenomen dat zij zich zowel voor als na de show vrijwel onzichtbaar hun werk ten uitvoer brengen.

Ghoenghroe ki Pukar heeft als enige Bollywooddansschool in Nederland met bijna alle grootheden van de Indiase filmindustrie gewerkt. Maar ook de Westerse BNN'ers spreken vol lof over de diensten van Ghoenghroe ki Pukar, zie foto gallerij

Evenementen

Het meest recente successen wat Ghoenghroe ki Pukar aan haar lijstje kan toevoegen is het prestigieuze evenement van de IIFA awardsceremonie die in Amsterdam werd gehouden en waarbij de crème de la crème van Bollywood aanwezig was.

Bij dit evenement wat internationaal wordt uitgezonden, hebben de leerlingen van Ghoenghroe ki Pukar het podium gedeeld met de grootste sterren uit de Indiase filmindustrie, zoals: Amitabh Bachan, Aishwarya Rai, Salman Khan en Abhishek Bachan. Naast het optreden met de filmsterren hebben Sandhya en haar crew tevens een belangrijk deel van de organisatie backstage gecoördineerd, waarbij Sandhya de leiding had over meer dan 100 man bij IIFA. Een persoonlijk hoogtepunt voor Ghoenghroe ki Pukar was dat Shah Rukh Khan ten overstaan van iedereen in het publiek aan Ghoenghroe ki Pukar zijn dank heeft uitgesproken voor hun werk.

Met de zeer prestigieuze Miss India Holland Verkiezingen heeft Ghoenghroe ki Pukar trots de openingsdans verzorgd met de 14 finalisten. Sandhya is met recht de medaillondraagster van Bollywood in Den Haag te noemen.

Naast de sterren uit Bollywood hebben ook artiesten van Nederlandse bodem zoals Gerard Joling, Imka Marina, Replay, Winston Post, Ali B en Yess R hun bewondering geuit in de dansprestaties van Ghoenghroe ki Pukar. Bij prominente figuren zoals voormalig wethouder Pierre Heijen, Burgemeester Deetman en de Minister President van India is Sandhya geen onbekende meer.

Een greep uit de lijst met de grootste sterren uit de Indiase filmindustrie,
waarmee Ghoenghroe ki Pukar het podium heeft gedeeld:
-Amitabh Bachan
- K.K.
- Lara Datta
Enz.

Naast de sterren uit Bollywood hebben ook artiesten van Nederlandse bodem zoals:
- Gerard Joling
- Imka Marina
-Replay
- Winston Post
-Ali B
-Yess R
-Marco Borsato
- Jandino
-Najiib
- Patty Brard
- André van Duin
- Hans Klok
- Georgina Verbaan
- Gordon
- Leontien

Deze proffesionals hebben hun bewondering geuit in de prestaties van
Ghoenghroe ki Pukar. Bij prominente figuren zoals voormalig wethouder Pierre Heijen, Burgemeester Deetman en de Minister President van India is Ghoenghroe ki Pukar geen onbekende meer.